Jazyky

Čeština


HLÁŠENÍ TRVALÉHO POBYTU:

 

Občan České republiky může mít jen jedno místo trvalého pobytu na našem území a to v objektu, který je určen pro bydlení, ubytování nebo individuální rekreaci a označen číslem popisným nebo evidenčním popřípadě orientačním. 

 

 Změnu místa trvalého pobytu ohlásí občan ohlašovně v místě  nového trvalého pobytu (přihlášením k trvalému pobytu v obci Bošovice), odhlašování v místě předchozího trvalého pobytu se neprovádí.
 
 
Změnu místa trvalého pobytu může nahlásit:
  • občan České republiky starší 15 let nebo jím pověřený zmocněnec na základě ověřené plné moci
  • zákonný zástupce za občana mladšího 15 let, popřípadě pěstoun
  • zákonný zástupce za občana, jehož svéprávnost byla omezena tak, že není způsobilý ohlásit změnu místa trvalého pobytu
  • podpůrce na základě smlouvy o nápomoci nebo člen domácnosti, jejichž oprávnění k zastupování občana bylo schváleno soudem, nebo jím pověřený zmocněnec na základě ověřené plné moci.

 

Při ohlášení změny místa trvalého bydliště je občan povinen:

  • Vyplnit a podepsat přihlašovací lístek k trvalému pobytu,  který obdrží a vyplní až na ohlašovně trvalého pobytu (je možné vyplnit pouze originální tiskopis) - vzor tiskopisu: prihlasovaci_listek-vzor (PDF 200.06 kB)

 

  • Předložit platný občanský průkaz, u něhož není oddělena jeho vyznačená část v důsledku změny místa trvalého pobytu (občan po ukončení pobytu v cizině předkládá cestovní pas, občan po nabytí státního občanství České republiky předkládá doklad o nabytí státního občanství)

 

  •  Doložit vlastnictví bytu nebo domu (např. výpis z katastru nemovitostí) nebo doložit oprávněnost užívání bytu nebo domu (např. nájemní smlouva), a to v originále či ověřené kopii.

V případě, že občan doklad o vlastnictví či oprávněnosti užívání bytu nevlastní, je povinen doložit úředně ověřené písemné potvrzení  oprávněné osoby o souhlasu s ohlášením   změny místa   trvalého pobytu. Takové potvrzení se nevyžaduje, pokud oprávněná osoba potvrdí svůj souhlas na přihlašovacím lístku k trvalému pobytu před zaměstnancem ohlašovny. V případě, že souhlas s ohlášením změny místa trvalého pobytu uděluje oprávněná osoba, je nutné zároveň doložit, že oprávněná osoba je vlastníkem domu nebo bytu nebo je oprávněna je užívat.

 

Při změně místa trvalého pobytu oddělí ohlašovna vyznačenou část občanského průkazu (roh). Současně občanovi vydá potvrzení o změně místa trvalého pobytu.

Po ohlášení změny místa trvalého pobytu je občan povinen požádat do 15 pracovních dnů o vydání nového občanského průkazu (na MěÚ Slavkov u Brna).

 

Poplatky:

  •  správní poplatek 50 Kč za přihlášení 1 osoby k TP, osoby mladší 15 let jsou od správního poplatku osvobozeny

 

Příručka Návod pro občana: Co mám dělat, když si měním adresu trvalého pobytu? ke stažení zde (PDF 277.81 kB).

 

OBECNÍ POPLATKY 2018

Obecní poplatky za komunální odpad se vybírají pro rok 2018 od 1.2.2018 do 30.4.2018. Částka je 600,- Kč osoba, 200,- Kč pes. Občanům zapojeným do systému třídění odpadu (moje odpadky.cz) bude poskytnuta sleva. Výše slevy je individuální, její hodnotu Vám sdělíme osobě na obecním úřadě, telefonicky popř. mailem : lenka.zezulakova@seznam.cz. Zaplatit za poplatky můžete hotově, nebo pohodlně převodem na náš účet č. : 5327731/0100. Variabilní symbol je číslo domu.

MOJE ODPADKY

Upozornění : Zaměstnanci obce při svážení tříděného odpadu berou pouze tříděný odpad v průhledných igelitových pytlích. Tyto pytle si můžete zdarma vyzvednout na obecním úřadu. 

Termíny svozu pytlů r.2018:  2.2.2018   16.2.2018   2.3.2018   16.3.2018   29.3.2018   13.4.2018   27.4.2018   11.5.2018   25.5.2018   8.6.2018   22.6.2018   6.7.2018   20.7.2018  3.8.2018   17.8.2018   31.8.2018   14.9.2018   28.9.2018   12.10.2018   26.10.2018   9.11.2018   23.11.2018   7.12.2018   21.12.2018.

     banner_mojeodpadky.png  www.mojeodpadky.cz

SVOZY POPELNIC V ROCE 2018

 TERMÍNY SVOZU POPELNIC SE SMĚSNÝM ODPADEM PRO ROK 2018:

5.2.2018    5.3.2018   31.3.2018   30.4.2018   28.5.2018   25.6.2018   23.7.2018

20.8.2018       17.9.2018    15.10.2018    12.11.2018    10.12.2018

INFORMACE OBČANŮM

Zastupitelstvo obce schválilo od května novou otevírací dobu sběrného dvora. Od května bude sběrný dvůr otevřen:

Středa - 14.00 - 18.00 hodin       Sobota 8.00 - 14.00 hodin

 

Kontakt

Obec Bošovice
Náves 291 
683 54 Bošovice

tel.: 544 240 005

mobil: 774 552 201 

datová schránka: fc2bpia 

email: oubosovice@politavi.cz

bankovní spojení - KB:                         5327731/0100

IČ: 00291650

DIČ: CZ00291650


 

Úřední hodiny

 

Pondělí:   8:00-12:00    13:00-17:00
Úterý: 8:00-12:00  
Středa: 8:00-12:00 13:00-18:00
Čtvrtek: 8:00-12:00  
Pátek: 8:00-12:00  

 

 
Novinky na email



 


Informace o použití

Mikroregion Ždánický les a Politaví pro Vás připravil celou řadu zajímavých výletů a tras na místa do přírody i za turistickými atraktivitami. Na výlety pro rodiny s dětmi, cyklisty, pěší turisty, páry, organizace i skupiny přátel se můžete podívat zde:

Mikroregion Ždánický les a Politaví pro Vás připravil celou řadu zajímavých výletů a tras na místa do přírody i za turistickými atraktivitami. Na výlety pro rodiny s dětmi, cyklisty, pěší turisty, páry, organizace i skupiny přátel se můžete podívat zde: http://www.politavi.cz/

Mikroregion Ždánický les a Politaví najdete také na facebooku  https://www.facebook.com/politavi, nebo stačí na Facebooku zadat do vyhledávání Ždánický les a Politaví

 

Čas poslední aktualizace: 18.04.2018 v 17:09       Oficiální stránky Bošovice © 2011       webdesign: Origine