Městský úřad

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, resp. podle vyhlášky č. 442/2006, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup, ve znění vyhlášky č. 416/2008 Sb.

Informace o ochraně osobních údajů (PDF 142.26 kB) - akutálně k 21.5.2018

Kliknutím na příslušný řádek se dostanete k obsahu položky:

  1. Oficiální název
  2. Důvod a způsob založení
  3. Organizační struktura
  4. Kontaktní spojení
  5. Bankovní spojení (číslo účtu)
  6. Identifikační číslo (IČ)
  7. Daňové identifikační číslo (DIČ)
  8. Dokumenty
  9. Žádat o informace lze:
  10. Příjem žádostí a dalších podání
  11. Opravné prostředky
  12. Formuláře
  13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
  14. Předpisy
  15. Úhrady za poskytování informací
  16. Licenční smlouvy
  17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
  18. Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
  19. Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
  20. Informace o zpracovávání osobních údajů
  21. Informace o územním plánu
  22. Seznam organizací - rozpočtové, příspěvkové organizace a organizační složky, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu

 



1. Oficiální název

Obec Bošovice


2. Důvod a způsob založení

Obec v současném pojetí a právním postavení vznikla jako součást obecního zřízení na základě zákona č. 367/1990 Sb. o obcích (obecní zřízení). Právní postavení obcí je zakotveno primárně základním zákonem státu - Ústavou České republiky (ústavní zákon č. 1/1993 Sb.). Obecní zřízení v současné době upravuje podrobně zákon č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení).

Obec:


Obec spravuje své záležitosti v samostatné působnosti. Přitom se řídí zákony a právními předpisy (obecně závaznými vyhláškami) vydanými na základě příslušných zákonů.Obec vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zákony v přenesené působnosti. Přitom se řídí zákony, právními předpisy vydanými na základě zákonů, usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů.



3. Organizační struktura

Nejvyšším orgánem obce je devítičlenné zastupitelstvo obce. Rozhoduje ve věcech náležejících do samostatné působnosti obce. Funkční období zastupitelstva obce je čtyřleté. Iniciativními a kontrolními orgány zřizovanými zastupitelstvem jsou výbory, a to finanční a kontrolní. Obec je navenek zastupována starostou, který také dle § 99 odst. 2 zákona o obcích vykonává funkci rady obce. Výkonným orgánem obce je obecní úřad. Je tvořen starostou, místostarostkou a zaměstnanci. Starosta stojí v jeho čele a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu. Starostu v době nepřítomnosti zastupuje místostarostka. Obecní úřad není dělen na odbory. Iniciativními a poradními orgány starosty jsou komise

 

Organizační složky obce :

  • SDH Bošovice

 


4. Kontaktní spojení

4.1 Poštovní adresa - Sídlo

Obec Bošovice 
Náves 291
683 54 Bošovice

 

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obec Bošovice 
Náves 291
683 54 Bošovice

 

4.3 Úřední hodiny

Obecní úřad

 

4.4 Telefonní čísla

pevná linka: 544 240 005

mobil: 774 552 201

 

4.5 Číslo faxu

544 240 005

 

4.6 Adresa internetové stránky

www.obec-bosovice.cz

 

4.7 Adresa e-podatelny

e-mail: oubosovice@politavi.cz

 

4.8 Adresa datové schránky

fc2bpia

 


5. Bankovní spojení (číslo účtu)

Komerční banka Vyškov
číslo účtu: 5327731/0100

6. Identifikační číslo (IČ)

00291650


7. Daňové identifikační číslo (DIČ)

 CZ00291650


8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

Vyhlášky a pravidla
Jednací řád
Zápisy ze zasedání

8.2 Rozpočet

8.2.1 Rozpočty
Rozpočet
 
8.2.2 Závěrečné účty
 
Závěrečný účet  obce za rok 2011

8.2.3 Kontrola hospodaření


9. Žádat o informace lze:

Právo na informace je zakotveno v Listině základních práv a svobod v čl. 17. Podmínky a způsob poskytování informací státními orgány a orgány územní samosprávy stanoví zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Žádost o informaci lze učinit:

ústně:

  1. osobně na úřadu
  2. telefonicky 544 240 005

písemně:

  1. na formuláři
  2. poštou na adresu úřadu
  3. faxem (544 240 005)
  4. elektronickou poštou prostřednictvím elektronické podatelny 
  5. přímo na úřadu
  6. prostřednictvím datové schránky: fc2bpia

 


10. Příjem žádostí a dalších podání

Stížnost lze podat písemně i ústně. Při ústním podání sepíše příslušný pracovník se stěžovatelem záznam, který mu předloží k podpisu. Stěžovatel obdrží kopii záznamu.

Stížnost, zejména ta, která je podána písemně, by měla být, co nejkonkrétnější. Měla by obsahovat všechna známá fakta. Podání se posuzuje podle jeho obsahu a nikoli podle jeho označení stěžovatelem.

Stížnosti a jiná podání lze činit:

ústně:


písemně:

  1. na formuláři,
  2. poštou na adresuúřadu
  3. faxem (544 240 005)
  4. elektronickou poštou prostřednictvím elektronické podatelny 
  5. přímo na úřadu
  6. prostřednictvím datové schránky

Petice se na rozdíl od stížností podávají pouze písemně a musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním.


11. Opravné prostředky

Opravné prostředky lze podávat písemně:

  • osobním podáním na  úřadu

  • poštou na adresu  úřadu

Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanovených zvláštními předpisy. Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.

Většinou lze opravný prostředek podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, pokud není v rozhodnutí nebo právním předpisem stanoveno jinak.


12. Formuláře

Formuláře jsou v elektronické podobě na oficiálních stránkách v sekci Formuláře a v tištěné podobě na úřadu .

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Problematika je podrobně rozebírána na stránkách Ministerstva vnitra: http://www.mvcr.cz/clanek/obcan-na-urade-82997.aspx

Další důležité informace získáte zde:  http://www.portal.gov.cz.
konkrétně životní situace zde: http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/708/place


14. Předpisy

14.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obec Petrovice jedná a rozhoduje. Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu

14.2 Vydané právní předpisy

Vyhlášky a nařízení
Vnitřní předpisy
Řády

 



15. Úhrady za poskytování informací

15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

 Náklady spojené s pořízením kopie jsou následující:

1x strana A4 černobíle - 2 Kč

oboustraně A4 černobíle - 3 Kč

1 strana A4 barevně- 5 Kč

1 strana A3 - 3 Kč

 

15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.


16. Licenční smlouvy

16.1. Vzory licenčních smluv

 

16.2. výhradní licence

§ 14a zák. č. 106/1999 Sb.
Některá ustanovení o licenční nebo podlicenční smlouvě při poskytování informací

  1. Má-li být informace, která je předmětem ochrany práva autorského2b), poskytnuta na základě licenční nebo podlicenční smlouvy a majetková práva k předmětu ochrany práva autorského vykonává povinný subjekt, který není uveden v § 11 odst. 5, postupuje se ve věcech neupravených tímto zákonem podle autorského zákona2b).
  2. Odměna za oprávnění informaci užít nesmí být vyšší než úhrada podle § 17, nestanoví-li jinak zvláštní právní předpis nebo licenční smlouva mezi povinným subjektem a tím, kdo právo nakládat s předmětem práva autorského na povinný subjekt převedl.
  3. Podmínky poskytnutí informace v licenční nebo podlicenční smlouvě (dále jen „licenční smlouva“) musí umožňovat další užití informace žadatelem v souladu se žádostí, pokud tento zákon nestanoví jinak. Licence nebo podlicence (dále jen „licence“) se poskytuje jako nevýhradní, s výjimkou případů podle odstavce 4.
  4. Povinný subjekt může poskytnout výhradní licenci pouze tehdy, je-li výhradní licence pro další šíření poskytované informace nezbytná a je-li to ve veřejném zájmu. Poskytne-li povinný subjekt výhradní licenci podle věty první, přezkoumá alespoň každé 3 roky trvání důvodů, na základě kterých byla výhradní licence poskytnuta.
  5. Povinný subjekt zveřejní způsobem umožňujícím dálkový přístup vzor licenční smlouvy, která může být žadatelem přizpůsobena konkrétní žádosti a použita jako návrh na uzavření licenční smlouvy.
  6. Na ustanovení licenčních smluv uzavřených při poskytování informací podle tohoto zákona se nevztahuje ochrana obchodního tajemství




17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Více informací v rubrice Výroční zprávy


18. Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

Více informací v rubrice Poskytnuté informace dle zák. 106/1999 Sb.


19. Obsah vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů

  1. Živnostenský rejstřík - pro přístup k živnostenskému rejstříku použijte následující odkaz Centrální registr živnostenského podnikání a do pole "Obec" vyhledávacího formuláře zadejte  název obce a okres
  2. Rejstříky pracoviště CZECH POINT

 


20. Informace o zpracovávání osobních údajů

Informace dle § 18 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Obecní úřad provádí následující zpracování osobních údajů, které mu ukládá zvláštní zákon:





21. Informace o územním plánu

více informací v rubrice Územní plán


22. Seznam organizací - rozpočtové, příspěvkové organizace a organizační složky, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu

Příspěvkové organizace   škola....               
 Základní a Matěřská školla Bošovice  Základní a Mateřská škola Bošovice
   
Organizační složky  
 SDH   Bošovice  
   

Obecní úřad

Adresa:
Obecní úřad Bošovice
Náves 291
683 55 Bošovice

Úřední hodiny:

Den Úřední hodiny
Pondělí     8:00-12:00     13:00-17:00 
Úterý 8:00-12:00
Středa 8:00-12:00     13:00-18:00  
Čtvrtek 8:00-12:00
Pátek 8:00-12:00               

Od 22.11.2018  až do odvolání budou úřední hodiny pouze pondělí a středa ( z důvodu dlouhodobé nemoci adm. pracovnice)


Spojení
Telefon: 544 240 005 Mobil: 774 552 201
Fax: 544 240 005
e-mail: oubosovice@politavi.cz
IČO 00291650

bankovní spojení: 5327731/0100

Vyhlášky, zákony a usnesení

veřejné vyhlášky, zákony a usnesení zastupitelstva naleznete mimo jiné na úřední desce obecního úřadu

2-2017 školské obvody (PDF 271.84 kB)

1-2017 poplatek ze psů (PDF 316.28 kB) 

OZV 4-2016 noční klid (PDF 194.65 kB)

obecně závazná vyhláška ohledně  nočního klidu v obci

odpady,poplatky 2016 (PDF 243.73 kB)

sazebník poplatků za sběr, přepravu a likvidaci odpadu, další obecní poplatky - pes, pronájmy, správní řízení, hrobové místa, kopírování, ost.služby

č.3-2016 (PDF 340.35 kB)

obecně závazná vyhláška OZV 3/2016, kterou se stanovují pravidla pro pohyb psů na volném prostranství

požární řád (PDF 2.56 MB)

řád veřejného pohřebiště Bošovice (PDF 1.54 MB)

řád veřejného pohřebiště Bošovice

 Obecně závazná vyhláška č.1 roku 2016,kterou se zrušuje obecně závazná vyhláška č.1 rok 2015 - Řád veřejného pohřebiště v obci Bošovice (PDF 215.15 kB)

řád veřejného pohřebiště v obci Bošovice

Obecně závazná vyhláška č.2 rok 2016, kterou se mění a doplňuje vyhláška č.3 z roku 2015 o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy,třídění,využívání a odstraňování komunálních odpadů (PDF 571.12 kB)

Obecně závazná vyhláška č. 2/2016, kterou se mění a doplňuje vyhláška č.3/2015, o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru,přepravy,třídění,využívání a odstraňování komunálních odpadů 

Bošovice OZV 3-2015 (PDF 80.71 kB) 

Obecně závazná vyhláška č.3/2015 o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů

obecná vyhláška na pohyb psů 2015 (PDF 739.05 kB) č.2/2015 

 

 OZV č. 1/2014 (PDF 370.28 kB)

 Obecně závazná vyhláška č. 1/2014 O místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů - účinnost od 1.1.2015

 

Tržní řád (PDF 90.5 kB)

Nařízení obce č. 2/2013, kterým se vydává tržní řád - účinnost od 1.9.2013:

 

OZV č. 1/2012 (PDF 100.06 kB)

Obecně závazná vyhláška č. 1/2012 O místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů - účinnost od 1.1.2013:

odpady,poplatky 2016 (PDF 243.73 kB)

Směrnice ohledně třídění odpadů:

Směrnice PZNsO Bošovice 2016 (PDF 444.8 kB)

Příloha č. 1 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 363.87 kB)

Příloha č. 2 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 373.6 kB)

Příloha č. 3 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 188.68 kB)

Příloha č. 4,5 a 6 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 415.14 kB)

Příloha č. 7 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 698.76 kB)

Příloha č. 8 k směrnici PZNsO Bošovice (PDF 268.96 kB)

zpět
ZPĚT