Aktuality

Zveřejněno 16. 1. 2017

Finanční úřad pro Jihomoravský kraj nabízí novou službu : Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

Proběhne: 16. 1. 2017 – 31. 3. 2017

FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ

nám. Svobody 4, 602 00 Brno

Tel.: 542 191 111

 

Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail (tisková zpráva)

Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky. 

Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení daně. Tato informace bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky, tj. informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací. 

 

Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem.

Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně, kteří nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby, které nemají zřízenu datovou schránku. Poplatníkům přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem nebude zaslána složenka.

 

Více informací a formulář žádosti naleznete pod odkazem bit.ly/2i9sm8V. 

Zadost_5559_pril.1 (PDF 104.31 kB)

Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail (PDF 291.1 kB)

Zpět na seznam aktualit

Kam dál?

ÚŘAD